Corporate identity neboli firemní identita je označení pro jednotný grafický firemní styl. Podle ní zákazník na první pohled vaši firmu jasně identifikuje. Jedná se tedy o originální a nezaměnitelnou vizuální tvář firmy. Firemní identita a její tvorba je důležitou součástí prezentace jak pro nově vznikající společnost, tak pro společnost, která již na trhu působí.
Firemní identita určuje způsob komunikace společnosti s jejími zákazníky, dodavateli i zaměstnanci. Pomáhá také dlouhodobě budovat tvář značky. Společnosti, které mají dobře zpracovanou corporate identity, jsou lehce zapamatovatelné a rozeznatelné od konkurence.
Firemní identitu lze výrazně podpořit také na sociálních sítích, kdy zejména styl komunikace a způsob oslovení potenciálních zákazníků pomáhá zvyšovat povědomí o společnosti a zvyšuje loajalitu zákazníků a obchodních partnerů.
Firemní identita využívá k docílení jednotného vzhledu mimo jiné grafický design. Grafika firemního stylu může zahrnovat například:
Logo je grafická podoba značky, která reprezentuje celou vaši firmu nebo konkrétní produkt. Proto je logo jedním z nejdůležitějších prvků propagace, reklamy i celkové identifikace značky.
Kvalitní a poutavé firemní logo musí splňovat mnoho kritérií. Mělo by být:
S vytvořením nového loga bývá spojena i tvorba logo manuálu. Jedná se o dokument - manuál, který udává základní parametry použití loga, jeho varianty, ochranné prvky apod. Je také nedílnou součástí vaší corporate identity.
Před přípravou nového loga nebo jeho redesignem od vás potřebujeme zjistit důležité informace. Musíme dobře poznat vás, váš produkt i vaše zákazníky. Pochopit, jaké cíle má logo plnit, na jakou cílovou skupinu se zaměřuje a řadu dalších kritérií, které ovlivní jeho podobu.
Využijte zkušenosti našich prověřených grafiků. Navrhneme vám nové logo nebo upravíme a zmodernizujeme t současné. Ozvěte se nám, rádi vám zpracujeme cenovou nabídku. Navrhneme vám nové firemní logo, nebo pokud logo již máte a chcete ho zmodernizovat nebo upravit, redesignujeme vám ho dle aktuálních trendů.
DTP je zkratka výrazu desktop publishing, pocházejícího z angličtiny. Jedná se o přípravu dokumentů v grafických programech, na jehož konci můžeme tento dokument vytisknout v potřebné velikosti a kvalitě. Souborně ho nazýváme předtisková příprava. V našem DTP studiu vám toto vše nabízíme.
Je nedílnou součástí při předtiskové přípravě. Je potřebná hlavně u tiskovin jako noviny, časopisy nebo knihy. Součástí sazby je kontrola připravených textů, které jsme obdrželi ve Wordu či Excelu.
Používá se u katalogů, časopisů a knih a jde o úpravu vysázeného textu, obrázků i grafických symbolů do konečného výstupu podle připraveného zrcadla sazby.
Hlavním úkolem dobře připraveného layoutu je čtenáře zaujmout, nenudit, ale také nerušit. Jedná se o úpravu vzhledu stránky pomocí textů a grafických prvků. Layouty vytváříme v moderním stylu, barevně vyvážené a především přehledné.
Téměř každá tiskovina obsahuje fotografie. Aby byl výsledný efekt perfektní, je nutné každou fotografii nejdříve upravit tak, aby odpovídala danému cíli a tiskovým parametrům. Zpravidla se mimo barev upravuje i velikost či výřez dané fotky. Nejčastěji je nutné fotografii retušovat a provést její barevnou korekci tak, aby odpovídala celkové skladbě tiskoviny.
Z vytvořených podkladů vám po odsouhlasení připravíme tisková data s ohledem na požadavky tiskové technologie, kterou se bude tiskovina vyrábět. Tisková data vám připravíme pro ofsetový tisk, digitální tisk, velkoformátový tisk i sítotisk.
Říká se, že obal prodává. Je to tak! Design obalů je první, s čím se zákazník setká, když si jde vybrat produkt. Design obalů představuje hodnotu značky a odráží preference zákazníků, kteří si výrobky této značky kupují. Hezky zpracovaný obalový design má několik funkcí:
Klíčová je znalost produktu. Před zpracováním designu obalu zjišťujeme mnoho informací. Ujasníme si jeho vlastnosti, způsob prodeje, zmapujeme konkurenční produkty, preference vašich zákazníků a logistické požadavky.
Poté se přesouváme do fáze realizace designu obalu. Při návrhu designu obalů se zaměříme na dodržení veškerých technických požadavků ruku v ruce s originalitou a kreativitou designu. Obalový design je také součástí corporate identity.
Dle průzkumů se až 60 % výrobků prodává právě díky kvalitnímu a promyšlenému obalovému designu. Také se setkáváme s tím, že díky nejrůznějším reklamním akcím a slevám zaměřeným na spotřebitele často nakonec koupíme i výrobek, aniž bychom uvažovali o jeho skutečné kvalitě.
Proto je při tvorbě obalu silným strategickým nástrojem propojení marketingu a psychologie.
Tvoříme obaly, které jsou:
Poutavé – obalový design nesmí zapadnout mezi ostatními. Musí na první pohled zaujmout.
Jednoznačně identifikovatelné - vhodně navržený pro konkrétní produkt, aby jasně propagoval jeho vlastnosti, případně navodil určité emoce či atmosféru.
Propagující obsah - z obalu by mělo být jasné, co se nachází uvnitř.
Diferenciované – obal by měl být identifikovatelný zejména ve smyslu porovnání se stejnými produkty konkurenčních produktů.
Přiměřené a variabilní - obal by měl být přiměřený k produktu, který je v něm zabalený s ohledem na materiál, ze kterého je vyroben.
Informační - na obalu musí být správně uvedeny informace o původu produktu, gramáži, složení, trvanlivosti, nebezpečnosti atd.
Webdesign je dnes jednou z nejdůležitějších částí prezentace firem na internetu. Webdesign musí být nejen poutavý, ale jeho struktura musí být promyšlená tak, aby návštěvník webových stránek našel vše, co hledá, a neopustil je velmi krátce po jejich otevření.
Nabízíme vám také tvorbu reklamních webových bannerů v různých formátech, a to jak statických, tak dynamických.
Pro standardní webové stránky navrhujeme většinou design pro hlavní stranu (homepage) a poté pro jednotlivé podstránky. V případě úspornějších stránek vám připravíme šablonu, která bude společná jak pro homepage, tak pro další podstránky vašeho webu.
Internetové obchody jsou zvláštní parketou. Na trhu se setkáváme s velkým množstvím internetových obchodů.
Ovšem jako v již zmíněném případě je důležitý design a struktura. Navrhneme vám vzhled homepage a zaměříme se hlavně na design seznamu produktů a design akčních nabídek. Poté vám navrhneme design pro jednotlivé podstránky jako např. objednávka, obchodní podmínky a kontakty.
Existuje několik možností, jak můžeme spolupracovat:
Implementaci designu webu vám provedeme my
Pokud nemáte k dispozici vlastního kodéra, je ideální, pokud design implementujeme my. Budeme potřebovat plný přístup do vašich www stránek, díky kterému jsme schopni webdesign nasadit do webu tak, aby byl zobrazen ve všech běžných prohlížečích.
Implementaci si provedete sami
Po odsouhlasení designu vám připravíme podklady pro implementování designu do vašich stránek. Podklady zasíláme v běžných formátech pro možnou implementaci designu do webových stránek.
Jsme připraveni váš web postavit na klíč. Společně si určíme rozmístění jednotlivých prvků na stránkách a my vám je dle tohoto klíče naprogramujeme.
Redakční systémy
Redakčním systémem je administrační rozhraní pro vaše webové stránky. V redakčním systému si pak můžete editovat jednotlivé stránky a podstránky dle vlastních představ. Rozhraní se podobá textovému editoru MS WORD.
Registrace domén
Pokud plánujete tvorbu nových www stránek, zaregistrujeme vám vaši zvolenou doménu. Jsme schopni vám také doporučit vhodné názvy domén pro splnění cílů stránek.
Řešení hostingu
Hosting je jednou z důležitých součástí fungování webu. Rádi vám v rámci zakázky spolehlivý hosting zajistíme. Je důležité, aby váš web byl dobře dostupný vašim potenciálním zákazníkům.
point of sale = místo prodeje
point of purchase = místo nákupu
V marketingové strategii se společnosti často zaměřují na reklamu v místě prodeje. Jde o způsob propagace, který cílí na zákazníky přímo při nákupu a to v místě prodeje výrobků či služeb. Jsou to např. prodejny, supermarkety apod.
Existuje mnoho druhů POS a POP materiálů, které pro vás můžeme vytvořit. Pomohou vám zviditelnit právě probíhajících akcí, dokáží upoutat pozornost zákazníka a tím ovlivnit jeho nákupní chování a rozhodnutí pro koupi vaší značky. Dobře zvolené POS a POP materiály podpoří povědomí o vaší značce a zlepší zapamatovatelnost vašeho produktu nebo služby.
Navrhneme vám materiály v souladu s vaší firemní identitou, aby zákazníci snadno zařadili výrobek mezi ostatní produkty vaší firmy.
Propagační materiály umíme vytvořit z:
papíru / plastu / kovu / skla
Pro zvolenou variantu vám zajistíme také vhodné konstrukční řešení včetně samotné výroby a realizace kampaně. Hotové materiály u vás naistalujeme a po kampani i deinstalujeme.
Indoor - materiály umístěné uvnitř budov
Outdoor - materiály na podporu prodeje umístěné v exteriérech
Wobbler, Stopper
V obou případech se jedná o poutač, který má specifický tvar a design a je na regálu připevněn pomocí držáku, kde je umístěno prezentované zboží. Díky tomu, že je wobbler umístěn ve volném prostoru, poutá pozornost zákazníků z více stran.
Banner
Bannery vyrábíme jak tištěné, tak internetové. Nabízíme různé velikosti a provedení bannerů. Zajistíme také tisk.
Paletový wrap
S tímto reklamním prvkem se nejvíce setkáváme ve velkých supermarketech. Paletový wrap se umisťuje okolo palety, na které je zboží uskladněno a prodáváno.
Roll-up
Roll-upem myslíme roletový systém, který je pro svůj atraktivní design i jednoduchost instalace velmi oblíbeným POS reklamním prvkem. Roll-up je snadno přenosný i snadno skladovatelný.
Podlahový stojan
Je vyrobený nejčastěji z papíru s poutavou grafikou a umístěný v prostoru prodejny. Prodej zboží probíhá přímo z něj.
Barkety
Barketa je umístěna na prodejním pultu. Má upoutat zákazníka, který se rozhlíží, co by si mohl ještě do svého košíku přihodit. Právě proto se nejčastěji umisťuje u pokladen. Její velikost je tím limitována, proto se nehodí pro každý výrobek.
I v digitální době mají katalogy a letáky v prezentaci stále své důležité místo. Využívají se k prezentaci výrobků i služeb. Tištěné materiály můžete svým zákazníkům dát k dispozici například v kamenné prodejně, při obchodních schůzkách nebo je cílit přímo na konkrétní databázi a rozesílat je poštou.
Nový leták nebo katalog spolu připravíme v několika krocích:
zjistíme vše o vašich produktech, zákaznících
povíte nám, jaká máte očekávání a k čemu budete tištěné materiály potřebovat
prostudujeme vaše ostatní komunikační kanály. Weby, prezentace nebo corporate identity, pokud ji máte zpracovanou. Vždy usilujeme o jednotnou vizuální linii.
představíme vám první koncept a postupně ho budeme společně s vámi rozvíjet a ladit do finální podoby
Budete-li chtít, postaráme se i o tisk – poradíme vám s výběrem materiálů od ekonomických až po luxusní provedení.
Od A do Z pro vás navrhneme moderní grafiku vašich produktů či celé značky. Sledujeme trendy v grafice a designu a jsme připraveni pro vás navrhnout originální a nezaměnitelnou grafiku. Jsme kreativní a ke každé zakázce přistupujeme individuálně. Naši grafici a designéři mají mnohaleté zkušenosti z velkých reklamních agentur v České republice.
V našem grafické studiu nabízíme komplexní grafická řešení malých i velkých zakázek. Poradíme vám se vším, co s designem vašich produktů souvisí. Ať potřebujete doplnit svůj stávající design nebo vytvořit nový. Postaráme se vám o:
grafiku a design obalů
grafiku a design webů a internetových kampaní
grafiku a design katalogů a letáků
grafiku a design POS a POP materiálů
grafiku a design reklamních předmětů
Tam, kde je to potřeba, se vám postaráme i o výrobní a tiskovou produkci, instalaci a deinstalaci.
Postaráme se o vše, co potřebujete k moderní a účinné propagaci svých produktů nebo služeb. Dokážeme se na vaši značku podívat komplexně a navrhnout vám v konkrétním čase řešení, které přinese největší efekt. Využíváme moderní trendy, špičkové technologie a dlouholeté zkušenosti z obchodu i marketingu.
Navrhneme a zrealizujeme pro vás řešení v těchto oblastech:
vizuální koncept značky nebo kampaně
design obalů, webu, vizitek, katalogů a letáků, POS a POP materiálů atd.
tisk polepů na automobily a dalších reklamních materiálů
výroba orientačních a prezentačních systémů
výroba a instalace světelné reklamy
výběr materiálů a technologií pro ofsetový tisk, digitální tisk, sítotisk
výroba řezané grafiky
Realizujeme i polygraficky náročné zakázky a ladíme jejich detaily s ohledem na požadovaný výsledek.
Zakládáme si na spolupráci s prověřenými dodavateli a tiskárnami, kteří využívají moderní technologie a profesionální přístup ke každé zakázce.
Máte dotaz nebo připravujete tendr? Oslovte nás...